قالب وردپرس

فروش يو پي اس

قالب وردپرس

۵۰ بازديد ۰ نظر

 فالب وردپرس

ليمون تم اولين و حرفه اي ترين كمپاني طراحي و توليد قالب وردپرس به صورت كاملا اختصاصي و فارسي در  ايران ميباشد.

طي سالها تجربه در زمينه طراحي سايت هاي مختلف و مشاهده هزاران گرافيك وب سايت هاي مختلف ايراني و تست و تجربه كاري با،  بيش از 100 قالب وردپرس خارجي و برتر دنيا و مواجهه و درگيري با مشكلات مختلف قالب هاي خارجي وردپرس كه اكثر طراحان سايت و وردپرس كاران با آنها دست و پنجه نرم كردند و اكثرا با مشتريان خود به مشكل ميخورند همچون پيچيدگي ها قالب هاي خارجي وردپرس ، مشكلات در حين بروز رساني پوسته وردپرس، باگ هاي امنيتي فراوان كه اكثر كاربراني كه با قالب هاي نال وردپرس كارميكنند مواجه هستند ، عدم دريافت پشتيباني خوب به دليل عدم دسترسي به شركت طراح قالب و از همه مهمتر  انگليسي بودن قالب مشكلات فراواني را براي وردپرس كاران و طراحان سايت با وردپرس ايجاد كرده بود، به همين خاطر گروه ليمون تم بر آن شدند با تشكيل يك مجموعه تخصصي طراحان گرافيك و برنامه نويس وردپرس در زير مجموعه شركت ليمون تم و با نام تجاري ليمون تم اقدام به طراحي قالب وردپرس ايراني بر  مبناي سلايق ايراني ، خواسته ها و نياز ها ايراني نمايند.

 قالب وردپرس

ليمون تم اين اطمينان را به كاربران ايراني و فارسي زبان در خريد قالب وردپرس ميدهد كه ميتوانند بدون  نگراني و دغدغه قالب هاي ترجمه شده خارجي از پوسته وردپرس طراحي شده توسط متخصصين ايراني ليمون تم استفاده نمايند. ليمون تم با طراحي قالب وردپرس در موضوعات : قالب خبري وردپرس ، قالب  شخصي وردپرس ، قالب شركتي وردپرس ، قالب خلاقانه وردپرس توانسته اعتماد كاربران و متخصصين طراحي سايت را جلب نمايند به طوري كه هم اكنون بيش از ۱۲۰۰ مشتري و متخصص طراح وب از پوسته وردپرس ايراني شركت ليمون تم استفاده مي نمايند. خريد قالب وردپرس از شركت ليمون تم بسيار راحت و سريع بوده و با پرداخت آنلاين مبلغ امكان دانلود قالب براي كاربر محيا خواهد شد. قالب شخصي وردپرس و  قالب خبري وردپرس از موضوعاتي است كه ليمون تم به صورت تخصصي فعاليت داشته و موفق ترين قالب وردپرس را در اين زمينه به خريداران پوسته وردپرس ارائه نموده. سه اصل ، مديريت آسان قالب وردپرس ،  عدم پيچيدگي قالب وردپرس و اصالت قالب ايراني وردپرس مهمترين اصول اوليه بوده اند كه از روز اول ليمون تم در طراحي قالب وردپرس در نظر گرفته و رعايت نموده.

 

 قالب وردپرس

خلاقيت را اساس كاري طراحي پوسته و قالب وردپرس در ليمون تم كرديم ، سعي كرديم با مطالعه و بررسي كامل موفقيت قالب هاي خارجي وردپرس را با بومي سازي و تلاش بيش از اندازه واحد فني كه شايد بيش از 100 ها بار قالب طراحي شده را تست و ديباگ مينمايند و ماهها زمان و يك تيم 100 نفره در توليد و خلق قالب وردپرس زمان صرف مينمايند تا همكاران و مشتريانمان كه اغلب از شركتهاي متخصص و طراحان سايت ميباشند از محصول خريداري شده راضي باشند و بتوانند مشتريان خود را نيز كاملا راضي كنند.

 

 

قالب وردپرس 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.